Íme a Hyundai 650 lóerős legújabb elektromos sportszedánja
A Hyundai Ioniq 6 N a Tesla Model 3 Perforance legújabb kihívójának ígérkezik.
A Hyundai Ioniq 6 N a Tesla Model 3 Perforance legújabb kihívójának ígérkezik.
A dél-koreai gyártó 5 méternél hosszabb újdonsága akár 630 kilométert is képes megtenni egy töltéssel.
A dél-koreai gyártó nem kevesebb, mint négy elektromos autóval indul az idei Pikes Peaken.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Az öreg kontinensen kiválóan teljesítenek a dél-koreai gyártó lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású modelljei.
Lássuk, hogy mely modellek számítanak szuperhatékonynak és melyek bánnak pazarlóan a villamos energiával.
Mutatjuk a toplistát, melyet a jelenleg kapható legnagyobb e-hatótávú autók uralnak. Az első helyezettel 63 kilométert lehet megtenni a benzinmotor beindulása nélkül.
A környezettudatos termékcsalád tagjai frissített designt és modernizált technikát vonultatnak fel.
Az állami támogatás igénybevételével legolcsóbban 9,4 millió forint ellenében vezethetünk haza egy elektromos Konát. De nem keveset kell várnunk rá.
Mutatjuk azokat az autókat, melyeken az első néhány évben relatíve keveset lehet bukni.
Ez a készülőben lévő járgány maximálisan trendi lesz, hiszen az elektromos hajtásláncot SUV külcsínnel kombinálja.
Szinte hihetetlen, de a piac jelenlegi egyik legjobb plugin hibridje nem Japánból és nem is Németországból, hanem Dél-Koreából érkezik. Fejlett hajtáslánc, kedvező fogyasztás, szerethető formaterv.
Mutatjuk, hogy jelenleg mely tisztán elektromos meghajtású négykerekűek a legnépszerűbbek az öreg kontinensen.
Vadonatúj akkumulátor, szupergyors töltés és hatalmas hatótáv – szól a japán gyártó ígérete.
Egyre nagyobb harc dúl az autógyártók között Európa többnyire stagnáló, ámde világszinten továbbra is jelentős piacaiért. A legnagyobb európai konszernek életét leginkább a távol-keleti márkák nehezítik meg, melyek közül a Hyundai egyre szélesebb palettával folyamatosan növeli részesedését az öreg kontinensen, miközben hibrid és elektromos autóival a Toyotának is hadat üzen.
A dél-koreai gyártó kicsit megkésve, de kapásból hatalmas lendülettel rúgta be a környezettudatosság ajtaját. Megnéztük, hogy az új Ioniq mit tud vegyes-, illetve tisztán elektromos hajtásrendszerrel.
A nyugati ember sokszor nem érti, hogy az ősök, „őselemek” tisztelete, a szigorú viselkedési szabályok, a hierarchia miként pörgeti a fejlődést a keleti világban. A titok a harmóniára való törekvés és a nagy fokú bizalom, amit a több ezer éves, de máig ható filozófiából vezetnek le.
A sok megabittel száguldó technológiai fejlődés néhány évtized alatt teljesen átformálta a világot, és egy olyan új, tudatosabb generációt nevelt fel, amely merőben más szempontokat vesz figyelembe a vásárlási döntések meghozatalakor.
Mostanában az utakon szaladgáló autókat látva azt gondolhatjuk: elvesztették az emberek a józan ítélőképességüket. Legalábbis régen kombit vett, aki gyakran utazott sok csomaggal, ma meg „sportkombik” róják az utakat, amelyekbe alig fér be több holmi, mint egy ötajtós autóba. Korábban a városban kisautókat használtak az emberek, manapság pedig magasra nőtt SUV típusokat, amik csak kívülről nagyok, utasterükben viszont többnyire nem. Bizony, jó tudni, hogy megváltoztak az autóválasztás szempontjai.
A Hyundai a jövőben önálló márkanévként használja majd a Ioniq elnevezést, ami az elektromos autóikat jelöli majd.